You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Stari tunel na rijeci Labi

Podaci o projektu

Lokacija: Hamburg, Njemačka

Kao spomenik zaštićeni tunel St. Pauli na rijeci Labi već 100 godina povezuje pristaništa
s lučkim područjem u Steinwerderu. Slovi kao simbol grada i kao prvi tunel ispod rijeke
na europskom kopnu predstavlja inženjersku umjetnost. Nakon što su prije 10 godina
sanirani pristupni objekti s obje strane Labe, sada je na redu istočna tunelska cijev 
dužine 426 m na gotovo 25 m dubine.

Zahtjevi

  • rješenje voznih kolica prilagođeno specifičnostima projekta na bazi standardnih sistemskih komponenti
  • pravovremena izvedba unutarnje ljuske u polutjednom taktu

Klijent

Radna skupina
HC Hagemann GmbH Co.KG, Hamburg
Ed. Züblin AG, Direktion Ingenieurbau Nord, Hamburg

Prednosti za klijenta

  • pravovremena tjedna realizacija
    po dva odsječka
  • malo sidara u zidnom području zahvaljujući sistemskim profilima
    do UU 200
  • jednostavna preinaka za različite poprečne presjeke
  • ušteda radnog osoblja zahvaljujući automatskim i voznim rješenjima za premještanje kompletnih jedinica
  • mogućnost prilagodbe svih komponenti
Andreas Brey, palir tvrtke HC Hagemann GmbH Co. KG, Hamburg
Andreas Brey
Palir (HC Hagebau)

PERI rješenje voznih kolica omogućilo je realizaciju 2 takta tjedno. Tehnička podrška PERI inženjera proteže se od detaljnog projektiranja prije samog početka projekta pa sve do gradilišne podrške s kratkim vremenom reakcije, posebice kod nepredviđenih situacija
na gradilištu.

PERI rješenje

  • VARIOKIT inženjerski modularni sistem primjenjuje se za rješenje voznih kolica prilagođeno specifičnostima projekta na bazi standardnih sistemskih komponenti
    te se prilagođuje svakom načinu gradnje i svakom poprečnom presjeku
  • kolica za montažu zida i kolica za montažu svoda koja slijede nakon 2 takta omogućuju izvedbu 2 odsječka dužine po 12 m svaki tjedan; pritom kolica za montažu zida služe za prethodnu izvedbu bočnih zidova te istovremeno kao radni podest za radove armiranja i postavljanja instalacija na svodu stropa; unatoč malom poprečnom presjeku tunela i samo 1,92 m širine kolničkog traka kolica za montažu zida i stropa najvećim su dijelom složena od standardnih VARIOKIT sistemskih komponenti iz PERI proizvodnog asortimana; u obzir se uzelo i hidrauličko podupiranje prilikom montaže i demontaže
    te podizanja i spuštanja; projektiranje oplate uključilo je i isporuku materijala dizalom
    te posebne montažne situacije ispred tunelskih cijevi

Primijenjeni PERI sistemi