You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Prometna veza Øresund

Podaci o projektu

Lokacija: Kopenhagen, Danska

Cestovna i željeznička prometna veza između Danske i Švedske mostom i tunelom te umjetnim otokom u prijelaznom području

  • dužina tunela: 4 km
  • početak gradnje: 1996.
  • dovršetak grube gradnje: početkom 1999.
  • postupak gradnje: monolitni tunel izveden postupkom taktnog naguravanja i kesonom (uronjeni tunel)

Zahtjevi

  • proizvodnja 20 tunelskih elemenata dužine po 176 m i širine 42 m u osam pojedinačnih segmenata
  • kratki vremenski rokovi
  • stroge smjernice za dimenzionalne tolerancije

Klijent

Izvođači tunela Øresund:

  • NCC AB (Švedska)
  • The Laing Group (Velika Britanija)
  • Boskalis Westminster Dredging B.V. (Nizozemska)
  • Dumez-GTM (Francuska)
  • E. Phil & Son A/S (Danska)

Prednosti za klijenta

  • poštovanje strogih rokova
  • pouzdano brtvljenje
Nils Bjelm, voditelj gradnje, prometna veza Øresund
Nils Bjelm
Voditelj gradnje

Tunel Øresund najveći je monolitno izveden tunel na svijetu. Prilikom realizacije ovog projekta PERI je ispunio naša očekivanja. Kratak rok isporuke nije bio nikakav problem, kao ni ispunjavanje strogih dimenzionalnih tolerancija prilikom izvedbe. PERI je maksimalno ispunio svoje obećanje u pogledu učinka i tehničkog znanja.

PERI rješenje

  • dvije stacionarne proizvodne linije s hidaruličkim grupama oplata (po jedna oplata tla, dvije vanjske oplate, pet tunelskih oplata, četiri transportna nosača, pomoćni temelji
    te dvije čeone oplate)
  • izvedba taktnim naguravanjem
  • projektiranje, proizvodnja i montaža strojeva oplate u samo 8 mjeseci