You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Tunel Audi

Podaci o projektu

Lokacija: Ingolstadt, Njemačka

Trasa nove ICE-ove dionice Nürnberg – München zahvaljujući tunelu Audi prolazi ispod jednog dijela terena automobilske radionice. S obzirom na prozvodni pogon osjetljiv na podrhtavanje odustalo se od rudarskog prokopavanja tunelskih cijevi. Umjesto toga tunel je izveden top-down metodom. Nakon podzemne realizacije zagatnih stijena i podnožja vanjski zidovi tunela jednostrano su montirani te betonirani nasuprot obložnih zidova.

Zahtjevi

  • ugradnja jednostranih zidnih oplata uz beton zagatne stijene
  • brzi i precizni betonski radovi

Klijent

Radna skupina
Walter Bau-AG u suradnji s DYWIDAG, podružnica Untertagebau München
i Ed. Züblin AG, München

Prednosti za klijenta

  • pravovremena realizacija odsječaka betoniranja
  • PERI držači sidra za učinkovitu ugradnju sidara prilikom primjene okvirnih podupirača jednostrane oplate
  • po okvirnom podupiraču jednostrane
    oplate radi se s dva sidra sistema
    DW 26 kako bi se omogućilo sigurno
    preuzimanje visokih sila (dopušteno
    opterećenje 2 x 250 kN)

PERI rješenje

  • u području standardnog poprečnog presjeka radna je skupina primjenjivala TRIO elemente okvirne oplate i okvirne podupirače jednostrane oplate, posebno proizvedene prema zahtjevima projekta
  • konstruirane za visinu betoniranja 6,48 m, za takt betoniranja dužine 10,20 m dvije jedinice za premještanje povezuju se preko lima za izjednačavanje
  • jedinice oplate gradilišno je osoblje u početku premještalo pojedinačno iz takta u takt, nakon toga zajedno pomoću naprave za hvatanje
  • maksimalna visina od 9,60 m betonirana je u dvije etape; do visine od 6,55 m primjenjivali su se okvirni podupirači jednostrane oplate i TRIO elementi okvirne oplate, za drugi odsječak betoniranja TRIO elementi na SKS 180 penjajućim konzolama