Stari tunel na rijeci Labi
Podaci o projektu
Lokacija: Hamburg, Njemačka
Kao spomenik zaštićeni tunel St. Pauli na rijeci Labi već 100 godina povezuje pristaništa
s lučkim područjem u Steinwerderu. Slovi kao simbol grada i kao prvi tunel ispod rijeke
na europskom kopnu predstavlja inženjersku umjetnost. Nakon što su prije 10 godina
sanirani pristupni objekti s obje strane Labe, sada je na redu istočna tunelska cijev
dužine 426 m na gotovo 25 m dubine.
Zahtjevi
- rješenje voznih kolica prilagođeno specifičnostima projekta na bazi standardnih sistemskih komponenti
- pravovremena izvedba unutarnje ljuske u polutjednom taktu
Klijent
Radna skupina
HC Hagemann GmbH Co.KG, Hamburg
Ed. Züblin AG, Direktion Ingenieurbau Nord, Hamburg
Prednosti za klijenta
- pravovremena tjedna realizacija
po dva odsječka
- malo sidara u zidnom području zahvaljujući sistemskim profilima
do UU 200
- jednostavna preinaka za različite poprečne presjeke
- ušteda radnog osoblja zahvaljujući automatskim i voznim rješenjima za premještanje kompletnih jedinica
- mogućnost prilagodbe svih komponenti
Andreas Brey
Palir (HC Hagebau)
PERI rješenje voznih kolica omogućilo je realizaciju 2 takta tjedno. Tehnička podrška PERI inženjera proteže se od detaljnog projektiranja prije samog početka projekta pa sve do gradilišne podrške s kratkim vremenom reakcije, posebice kod nepredviđenih situacija
na gradilištu.
PERI rješenje
- VARIOKIT inženjerski modularni sistem primjenjuje se za rješenje voznih kolica prilagođeno specifičnostima projekta na bazi standardnih sistemskih komponenti
te se prilagođuje svakom načinu gradnje i svakom poprečnom presjeku
- kolica za montažu zida i kolica za montažu svoda koja slijede nakon 2 takta omogućuju izvedbu 2 odsječka dužine po 12 m svaki tjedan; pritom kolica za montažu zida služe za prethodnu izvedbu bočnih zidova te istovremeno kao radni podest za radove armiranja i postavljanja instalacija na svodu stropa; unatoč malom poprečnom presjeku tunela i samo 1,92 m širine kolničkog traka kolica za montažu zida i stropa najvećim su dijelom složena od standardnih VARIOKIT sistemskih komponenti iz PERI proizvodnog asortimana; u obzir se uzelo i hidrauličko podupiranje prilikom montaže i demontaže
te podizanja i spuštanja; projektiranje oplate uključilo je i isporuku materijala dizalom
te posebne montažne situacije ispred tunelskih cijevi
Primijenjeni PERI sistemi