Beim Bau des innenstadtnahen Wohn- und Geschäftskomplexes in München sorgte die umfassende PERI Schalungs- und Gerüstlösung für Sicherheit und Effizienz gleichermaßen.

Ukratko o projektima

Zajedno s našim kupcima stvaramo velike stvari. Bilo da se radi o skelama, visokim zgradama, mostovima ili tunelima, pokazat ćemo vam koje smo projekte proveli zajedno s našim kupcima.

Referentni primjeri

Jedna od dvije proizvodne linije čija grupa oplata ukupno teži 1.150 t. Ovdje se unutarnje oplate uvoze u armaturnu košaru.
Satelitski terminal zračne luke München - 600 m dugački, novi satelitski terminal zračne luke München nalazi se usred piste, okružuje toranj i temelji se na postojećoj površini za sortiranje prtljage. Gradnja uz tekući rad zračne luke bio je enorman izazov za sve sudionike projekta.
Središnji odsječci mosta s velikim rasponima betoniraju se krletkom.
PERI UP skele na uzdužnim stranama objekta koncipirane su sukladno nastalim silama te nose opterećenja prilikom gradnje.
Gornja konstrukcija projektirana kao prednapeti sandučasti presjek montirana je primjenom VARIO GT 24 zidne oplate i MULTIFLEX stropne oplate
Za oplatu gornje konstrukcije te konstrukcije nosive skele od MULTIPROP sistema i ST 100 složivog tornja primjenjuju se isključivo sistemske komponente.
Uz dva pilona na oba ruba klanca gradi se i ukupno devet dvostrukih stupova koje podupiru masivni poprečni profili.
Gotovo polovica 3,2 km dugačke konstrukcije mosta vodi preko zaljeva Cádiz, s 540 m raspona i 69 m visine prolaza između dva pilona.
Konstrukcija za podupiranje i premještanje složena je od PERI sistema profila koji se precizno prilagođuje potrebnom poprečnom presjeku. Kompletna jedinica oplate gradilišnim se vlačnim uređajem na šinama pomiče iz odsječka u odsječak. Zbog ekonomičnosti montaža i demontaža su mehaničke.
U 25 m dugačkim odsječcima betoniranja i 4 slijeda taktova uzastopno se betoniraju podnožje tunela, po 2 zidne ploče te nakon njih strop.
Kolica za montažu tunela na osnovi VARIOKIT inženjerskog modularnog sistema za 6 dodatnih odsječaka betoniranja na južnom portalu koji se istovremeno izvode.
Kolica za montažu konstruirana su tako da kamioni u svakom trenutku mogu nesmetano prolaziti. To je zbog ograničenih gradilišnih okolnosti bio prijeko potreban zahtjev kod izvedbe.
Kolica za montažu konstruirana su za izvedbu ugibališta za slučaj nužde širine 14,30 m. Kretanje do prvog sljedećeg ugibališta kroz manji standardni poprečni presjek zahtijevalo je smanjivanje vanjskih dimenzija.
U područjima dvostrukih stupova radi se sa 14 kompletnih ACS samopenjajućih jedinica s teleskopskim radnim podestima.
Dva čelična luka raspona 148 m nose središnji dio mosta Waldschlösschen 26 m iznad Labe.
Privremeno podupiranje PERI UP Rosett sistemom izvedeno je sukladno tipskom ispitivanju. Kratki rokovi gradnje zahtijevali su podupiranje cijelom dužinom od 75 m.
Jednostavne spojne komponente i kompatibilnost VARIOKIT inženjerskog modularnog sistema s modularnom skelom PERI UP omogućile su sigurne pristupe i radne podeste u svim područjima.
Za izvedbu vanjske oplate vijenca primjenjuju se VARIOKIT kolica za oplatu vijenca. Horizontalna opterećenja kompletno se izvode trenjem, sidrenje nije potrebno.
Dva pilona visine 175 m u razmaku od 472 m preuzimaju opterećenja ovješene konstrukcije ovog mosta koja presvođuje rijeku Cooper.
Tijekom čitave gradnje zapadna je cijev bila otvorena za posjetitelje i prolaznike.
Kod jednostranog betoniranja uz postojeće zidove sav pritisak svježeg betona koji nastaje na površini oplate mora se izvoditi u podlogu preko odgovarajućeg sidrenja konstrukcije s okvirnim podupiračima jednostrane oplate. Po jednom okvirnom podupiraču ovdje se primjenjuju dva sidra sistema DW 26 kako bi se omogućilo sigurno izvođenje visokih sila (dop. opterećenje 2 x 250 kN).
Postaja podzemne željeznice Msheireb u središtu Dohe koncipirana je kao križanje i odlikuje se impozantnim dimenzijama objekta s gotovo 200 m dužine i 180 m širine.
PERI koncept oplate mosta temelji se na modularnim sistemima iz najma sa standardnim komponentama.
Zahvaljujući detaljnom projektiranju PERI inženjera i visokoj fleksibilnosti PERI krletke gornja konstrukcija ovješenog mosta izvedena je pravovremeno.
Lučni most dužine 258 m i visine 50 m presvođuje dolinu Oparno u češkom sredogorju.
VARIOKIT čelična kolica za montažu sastoje se od tri glavne komponente: jedinica oplate, poprečnih ploča i dviju uzdužnih rešetkastih konstrukcija.
VARIOKIT kolica za montažu omogućila su brze slijedove betoniranja prilikom gradnje nove postaje podzemne željeznice u Seattleu. HD 200 podupirači za teška opterećenja služili su kao privremeno podupiranje za uzdužne rubne grede.
Tunelski segmenti dužine 180 m lijevali su se u osam 22,50-metarskih pojedinačnih segmenata - monolitno, bez sidara i vodeći računa o najstrožim dimenzionalnim tolerancijama.
U kompleksnom području s iznimno uskim vanjskim radijusom koncentrirana opterećenja zrakasto raspoređenih konzola uvode se u postojeće stupove mosta pomoću tlačnog podupiranja.
VARIOKIT rješenje tunelske oplate ubrzalo je gradnju galerije Marchlehner na 1.800 m nadmorske visine i dužine 228 m. Kompetentno projektiranje kojim su obuhvaćeni svi zahtjevi projekta omogućilo je pravodobnu realizaciju prije početka zime.
Krovna konstrukcija - Zagreb-montaža d.o.o.
Most Čiovo
Optimalna kombinacija PERI sistema za nesmetan tijek gradnje
Radna skela za postavljanje hidroizolacije izvedena je od PERI UP Rosett skele.
Nosivu konstrukciju objekta čini AB skelet s okruglim stupovima promjera 90 cm i međuetažnom konstrukcijom s AB gredama i AB pločom.
Tunel Komorjak kao sastavni dio buduće obilaznice grada Omiša.
Vijadukt Pesnica
Za sanaciju lučnog mosta iz 1940. godine izvedena je konstrukcija skele na bazi PERI UP modularne skele.
Na velikoplošnim i geometrijski prilagođenim radnim podestima PERI UP Rosett skele na glavi kipa omogućen je siguran rad na više od 100 m visine.
Membrane su zamijenjene uz tekući promet zračne luke. Uz zaštitne mreže postavljene ispod oskeljenih polja krova za maksimalnu se sigurnost dodatno primjenjuje velikoplošna konstrukcija zaštitnog krova na visini forumske površine.
Nakon završetka radova ispod tri kupole će na raspolaganju biti ukupno 8.500 m² izložbene površine.
Gotovo 100 m dugačka Libeskindova arhitektura predviđa klinasti vrh od stakla i čelika visine 30 m.
LGS krov za zaštitu od atmosferilija na bazi PERI UP sistema skele osigurava sanaciju krova neovisnu o vremenskim utjecajima. Konstrukcija zaštitnog krova ukupne dužine 90 m sastoji se od LGS spojnih segmenata širine 3 m i dužine 30 m.
Ubrzane mjere sanacije: projektno rješenje po mjeri osmišljeno je na osnovi dvaju kompatibilnih PERI modularnih sistema: VARIOKIT i PERI UP sistema.
Auditorio de Tenerife, koji ima funkciju koncertne dvorane, primjer je za gotovo neograničene mogućnosti prilikom realizacije betonskih građevina. Tehnologija oplata za ovakav jedan objekt poseban je izazov koji su naši inženjeri riješili na racionalan i siguran način.
S tlocrtom u obliku slova "X" ovaj arhitektonski koncept objekta novi je vrhunac u urbanističkom razvoju grada Königgrätza. Prvotno su sve vanjske površine trebale imati narančastu boju fasade. Taj je koncept posve odbačen zbog visokokvalitetne optike betona površina.
Ovaj kompleksni projekt s visokim zahtjevima u pogledu kvalitete zahtijevao je iskusan gradilišni tim i gradilišnu podršku PERI inženjera.
Kompleks zgrada obuhvaća opernu kuću s 1.800 mjesta za sjedenje, koncertnu dvoranu za 1.100 ljubitelja glazbe te kazalište za 2.000 gledatelja.
33 m visoka i 60 m dugačka skulptura s Pegazom i zmajem izrađena je u natprirodnoj veličini. PERI UP rješenje skele omogućilo je spajanje i zavarivanje više od 1.000 brončanih lijevanih dijelova na licu mjesta.
Sistemi oplate i skele savršeno usklađeni sa svakom komponentom omogućili su završetak grube gradnje u samo 9 mjeseci.
Cjelokupan prikaz muzejskog kompleksa. TRIO okvirna oplata ispunjava visoke zahtjeve u pogledu betonskih površina.
PERI je za obnovu berlinskog gradskog dvorca isporučio sveobuhvatna i ekonomična rješenja oplate i skele. Osim kratkog vremena montaže i premještanja, ponajviše je gradilišna podrška PERI inženjera osigurala realizaciju striktnog vremenskog plana gradnje.
PERI inženjeri iz Grčke i Njemačke zajedno su razradili rješenje nosive skele za krov novog kulturnog centra - koji podsjeća na leteći tepih i lebdi iznad objekta. Položeni solarni moduli opskrbljuju objekt "zelenom" energijom.
Prilikom izvedbe stražnjeg zida stadiona u "zoni dobrodošlice" morali su se ispuniti ne samo maksimalni zahtjevi u pogledu vidnog betona, već i maksimalna preciznost na osnovi ostakljivanja koje je tek slijedilo.
PERI UP prati sveobuhvatne radove sanacije do 71 m visine na katedrali Ulmer Münster. Međupodest na 7 m visine služi kao opcija za skladištenje novog kamenja.
Standardizirani modularni sistemi te projektiranje i isporuka oplate i skele na jednom mjestu čine PERI rješenje ekonomičnim, a tijek gradnje bitno je ubrzan.
Zahtjevan oblik objekta iziskivao je fleksibilno prilagodljive sisteme oplate i skele.
Nedaleko od centra Varšave gradi se nova glavna uprava automobilskog koncerna i podružnica Mercedes-Benza s prodajnim salonom i radionicama.
3 spektakularne zgrade kompleksa Der Neue Zollhof u Düsseldorfu u različitim fazama gradnje.
Novi hotelski kompleks sa 6 zvjezdica gradi se oko dvaju zgrada iz kolonijalnog doba. SKYDECK dopušta učinkovitu i sigurnu izvedbu armiranobetonskih stropova.
350 stambenih kuća izgrađeno je u pravilnom 2-dnevnom taktu.
Barwa Commercial Avenue na jugu Dohe proteže se na ukupno 8 km dužine.
Vodafone Campus u Düsseldorfu privlači pažnju zahvaljujući dominantnom, markantnom uredskom tornju visine 76 m.
MULTIFLEX stropna oplata s nosačima iznimno je fleksibilna i prilagodljiva, a nosači se biraju sukladno specifičnostima projekta.
Za jesen 2017. u planu je puštanje ukupno tri odsječka u pogon.
U periodu od 2 do 3 godine simulirano je ukupno 86.400 letova, to odgovara trostruko većem vijeku trajanja od predviđenog. PERI UP radna skela kod pokusa EF-2 omogućuje pripreme za testiranje te kontinuirane radove mjerenja i inspekcije. (slika: IABG)
Projektiranje i isporuka oplate i skele na jednom mjestu omogućili su savršeno međusobno usklađivanje MULTIFLEX stropne oplate i PERI UP nosive skele.
Dvoetažna nosiva konstrukcija prihvaća sorpcijski pogon za odsumporavanje dimnih ispušnih plinova.
Ukupno 9 kružnih stupova promjera 3,60 m i debljine zida 40 cm kasnije će nositi čelični podest za kondenzator.
Za proširenje tvornice cementa ukrajinski PERI inženjeri razradili su sveobuhvatno, tehnički usavršeno rješenje oplate i skele.
Tri ITS tornja nebodera čine središte ambicioznog projekta Barangaroo South u luci Sydneyja.
U Tel Avivu trenutno raste više nebodera zahvaljujući PERI penjajućoj tehnologiji.
Još u fazi gradnje Al Hamra Tower fascinirao je svojom neprolaznom elegancijom koja se postiže rotacijom vanjske fasade za 130 stupnjeva.
Maksimalno usklađene nosive i radne skele optimalno nadopunjuju ekonomično rješenje oplate.
Za krajnje različite zahtjeve PERI je sa svojom samopenjajućom oplatom ACS ponudio najekonomičnije rješenje.
Masivni armiranobetonski balkoni debljine 28 cm nepravilno strše po 3,35 m na sve četiri strane objekta.
MULTIFLEX stropna oplata u kombinaciji s dužim PEP podupiračima za podupiranje većih visina.
City Island Zagreb - faza 2.
U samo dvije godine gradnje na površini 80 nogometnih igrališta realiziralo se ukupno 120 pojedinačnih objekata.
17 monumentalnih stupova ovog priobalnog mosta odlikuju se definiranim sidrenim pozicijama, osjenčanim fugama, jasno definiranim otvorima i geometrijom u obliku pramca broda. I ovdje se na gradilištu primjenjivala VARIO GT 24 zidna oplata koja je omogućila izvedbu izvanrednih betonskih površina.
Zahvaljujući primijenjenim PERI sistemima oplate i skele gradilište je ekonomično ispunilo sve postavljene zahtjeve unatoč kratkim vremenskim rokovima. Rješenja koja su razradili PERI inženjeri i vodstvo gradilišta te kontinuirano praćenje gradilišta pridonijeli su učinkovitom i nesmetanom tijeku gradnje.
Varijabilna VARIO GT 24 zidna oplata s nosačima u kombinaciji sa SKS penjajućom skelom čini velikoplošne jedinice za premještanje.
12 mjeseci prije početka radova dogradnje Panamskog kanala jasno se vide dimenzije i masivne komponente.
Međuzidovi i podnožje kanala za otjecanje vode s nagibom 57° izvedeni su u taktovima betoniranja visine 2,40 m.
Za izvedbu 108 visokog, kompleksno oblikovanog zida brane na rijeci Tui u Portugalu PERI je isporučio specifično rješenje oplate i skele te pružio podršku svojim sveobuhvatnim inženjerskim uslugama.